24 خرداد 1397 امیرمحمد 0دیدگاه

پس از طی کردن دو سیکل مهم از دایره بازاریابی محتوا به نام های مخاطب شناسی، محتوا شناسی به سراغ سومین و آخرین سیکل یعنی تیم شناسی می رویم. وجود این بخش در روند توسعه و موفقیت شما را مشخص میکند. هرچند که این موضوع به صورت کلی روی کل کسب وکار تاثیر دارد.
بخش تیم شناسی از جنبه های مختلف حائز اهمیت است.


۱- ساخت تیم و استخدام افراد مورد نیاز همواره و هر در سازمانی می تواند مشکل ساز باشد اما از طرف دیگری می تواند به خوبی سبب موفقیت تیم شود.
۲- نظم و انضباط و مدیریت برنامه در محتوا حکم کلید مهمی را دارد و باید همواره به این موضوع توجه کرد. بیشتر از هرچیز دیگری، حتی مهارت در تولید محتوا اثربخش!
۳- یک ساختار مناسب برای تیم محتوا یکسان نیست. مواردی وجود دارد که به صورت استاندارد تعریف می شود اما برای داشتن یک تیم محتوایی باید به خوبی نیاز هر سازمان شناسایی شود و طبق آن ساخته شود و نمی شود فرمولی از پیش تعریف شده برای آن داشت.
۴- برای استخدام افراد مناسب پس از داشتن هدف اصلی کسب و کار باید مخاطب شناسی شود، سپس محتوا مورد نیاز شناخته شود و پس از آن به موضوع تیم شناسی و تشکیل تیم محتوایی بپردازیم.
بخش سوم دایره بازاریابی محتوا به نام تیم شناسی، جنبه تجربه قوی تری از سایر بخش ها خواهد داشت. بنابراین طبیعی است من این موارد را با توجه به مشاهدات و بررسی خودم و پس از آن چیزی که به عنوان استاندارد میدانند را در نوشته های بگنجانم.
پس شما کاملا آزاد خواهید بود که هر آنچه که از نوشته های من در این بخش را میخوانید پذیرفته یا رد کنید یا حتی مواردی را به آن اضافه یا اصلاح کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.