13 آذر 1397 امیرمحمد 2دیدگاه

در این نوشته کوتاه درباره دو نکته زمان‌بر بودن بازاریابی محتوا و به روزرسانی همیشگی آن چند جمله‌ نوشتم.

بازاریابی محتوا؛ پروسه‌ای زمان‌بر

از نکته‌های مهم یک تیم محتوایی، صبر و حوصله تیم است. تیم محتوا و کاری که بازاریابی محتوایی انجام خواهد داد، یک پروسه زمان‌بر است. نمی‌توانیم انتظار داشته باشیم، امروز برنامه بریزیم و یک هفته یا یک ماه آینده به‌تمامی اهداف بازاریابی محتوایی خود برسیم!

انعطاف‌پذیری و اصلاح دائمی کار در تیم بازاریابی محتوایی

هرچقدر هم در زمینه بازاریابی محتوایی مهارت و تجربه زیادی داشته باشید، بازهم ممکن است به نکاتی برخورد کنید که به آن فکر نمی‌کردید. الزاماً هیچ استراتژی محتوایی خوب و کامل نیست. آیا طاقت این را دارید که ساعت‌ها روی استراتژی محتوایی خودکار کنید و لحظه آخر متوجه شوید باید سند استراتژی خود را کنار گذاشته و دوباره شروع کنید؟

به‌صورت هفتگی و ماهانه جلسات تیمی برگزار کنید و هر دفعه دانش و آموخته‌های جدید خود را باتجربه‌های قبلی سازگار کنید. در بازاریابی محتوایی هیچ ترفند و تکنیکی به قطعیت وجود ندارد و صنعت به صنعت متفاوت است، بنابراین از بازاریابی محتوایی یک توهم نسازید! برخی از نکته‌هایی که در محافل و مجالس مختلف از بازاریابی محتوایی می‌شناسید صحیح نیست!

2 دیدگاه در “دو نکته کوتاه درباره کار در تیم بازاریابی محتوایی

  1. البته کار تیمی هم میشه جواب نمیده. انواع سلیقه ها اعمال میشه و پروسه تصمیم گیری طولانی میشه و نهایتا میبینی این زمان هست که از دست رفته و کاری پیش نبردید

    1. دوست عزیزم؛ قطعا دیدگاه شما درست و قابل احترام است
      اما اختلاف نظر عضو جدانشدنی کارهای تیمی به خصوص در مدیریت تیم محتوا است. این وظیفه مدیر محتوا است که بتونه هنرمندانه نظرات و دیدگاه ها رو کنار یکدیگر قرار بده و به خروجی مطلوب برسه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.