26 مهر 1395 امیرمحمد 2دیدگاه

تصمیم گرفتم بخش جدیدی رو اضافه کنم به نام معرفی کتاب در این بخش کتاب هایی قرار خواهد گرفت که خودم آن ها را  مطالعه نموده ام و سعی می شود به مسائلی مختلفی از کتاب مطالعه شده پرداخته شود.

ابتدا از اطلاعات تکمیلی درباره نویسنده ، ناشر و… و به طور کلی اطلاعاتی که شما برای انتخاب کتاب مورد نظر به آن نیاز دارید را در اختیارتان قرار می دهم.

در مرحله بعد، دیدگاه خودم و اینکه چه چیزی از کتاب مورد نظر یاد گرفتم و چه برداشت هایی ار آن داشتم را بیان میکنم که این موضوع کاملا نظر شخصی است و ممکن است با خیلی ها هم نظر و هم سو باشد و عده ای هم مخالف آن باشند . هدف تخریب کتاب نیست یا در طرف مقابل تعریف و تمجید بی رویه نیز نیست، صرفا برداشت شخصی خودم خواهد بود و میتواند این موضوع از طرف شما رد یا پذیرفته شود.

معرفی کتاب

و موضوع آخر همه به بیان کلیات کتاب و اینکه این کتاب چه مفاهیمی را ارائه می کند می پردازم تا راهنمای بهتری برای شما به عنوان خریدار کتاب باشد. این موضوع زمانی ارزش بیشتری پیدا میکند که بخواهید کتاب را به صورت اینترنتی تهیه کنید.

پس بیایید با کتاب از شنبه شروع کنیم.

برچسب‌ها:

2 دیدگاه در “بخش معرفی کتاب

  1. سلام
    اتفاقا فکر خوبیه. چون میتونی کتابهایی رو ک مطالب خوبی دارن رو به اشتراک بذاری تا دیگران هم بهره ببرن. به نظر من عالی میشه.

    1. درود. هدف من هم همین بوده. منتها فکر میکنم معرفی درست کتاب خیلی مهم باشه که این موضوع دغدغه ای شده برای من، امیدوارم بتونم درست اونو پیاده سازی کنم.
      بابت دیدگاه تون سپاس گزارم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.