26 آبان 1395 امیرمحمد 3دیدگاه

کتاب الکترونیک لقمه کردن فیل
در این بخش قصد دارم شما را با یک کتاب ساده الکترونیکی در زمینه ی افزایش مهارت های شخصی آشنا کنم


معرفی کلیات کتاب الکترونیک لقمه کردن فیل

نوع کتاب : الکترونیک (رایگان)
نویسنده : جناب آقای علی اکبر قزوینی (وب سایت)
شامل ۱۴۰ صفحه

معرفی کتاب لقمه کردن فیل

کتاب الکترونیک لقمه کردن فیل به آموزش نکته های آموزنده بسیار ساده در زمینه مهارت و رشد شخصی می پردازد که تمرین آن بر روی خود و تقویت آن می تواند تاثیرات مثبت زیادی در زندگی شما ایجاد کند ، کتاب معرفی شده به صورت رایگان در اختیار مخاطبان خود قرار گرفته است که شامل بخش های ذیل می باشد.

پیشگفتار

جناب آقای علی اکبر قزوینی به عنوان نویسنده کتاب، به معرفی اجمالی خود، سابقه و فعالیت هایش می پردازد. ایشان همچنین علاقه به نوشتن را یکی از مهم ترین دلایل نوشتن این کتاب و به رایگان قرار دادن آن در اختیار علاقه مندان می داند و اهدافی نظیر موفقیت فردی و علاقه شخصی به کمک  را مطرح می کند و در آخر به چیستان معروف “چگونه می توان یک فیل را خورد” استناد می کند و متذکر می شود هدف انتخاب نام این کتاب الکترونیک پاسخ به این چیستان است.
و در آخر ایشان به ذکر نکاتی مهم درباره چند تن از افراد سرشناس حوزه های مختلف می پردازد و اهمیت مطالعه این کتاب ساده و تقویت مهارت های معرفی شده این کتاب تاکید فراوانی می کند.

 

لقمه کردن فیل
لقمه کردن فیل

۱۰۱ نکته برای لقمه کردن فیل

در این بخش شما با ۱۰۱ مهارت ساده ولی کاربردی آشنا می شوید و ابزارهای انجام آن را برای شما معرفی می کند، مهارت های معرفی شده در زمینه های مختلف می باشد اما همانطور نویسنده محترم کتاب نیز متذکر شده است بیشتر در باب فعالیت های اینترنتی است اما با همه ی این تفاسیر کاربرد عام نیز دارد.
همه ی ۱۰۱ لقمه معرفی شده بسیار ساده است و همواره نکاتی است که در زندگی انسان های مختلف امروزی وجود دارد و راه کارهایی برای تقویت و بهتر شدن آن ارائه می شود. آموزش و مهارت ها برای هر لقمه همواره شامل چند بند ساده است که به توضیح آن لقمه می پردازد. به طور کلی این کتاب، لقمه کردن فیل را به شما می آموزد.

سه پیشنهاد ویژه

در بخش پایانی نیز چند مرجع آموزشی تکمیلی نیز به شما معرفی میشود که می توانید در صورت نیاز به آنها نیز سر بزنید.

 

نظر شخصی در زمینه لقمه کردن فیل

برایم بسیار جالب بود که همواره موقعیت هایی در زندگی وجود دارد که برایم بسیار کم اهمیت بود و کمتر توجهی به آن نمی کردم، اما با این کتاب الکترونیک ساده و جذاب متوجه استفاده بهتر از زمان شدم.
من همواره این کتاب الکترونیک در موبایل خود به همراه داشتم و در زمان های بدون استفاده،  آنرا مطالعه می کردم و هر نکته ای از آن را که مطالعه می کردم به فکر و تطبیق آن لقمه با زندگی شخصی خودم می پرداختم و کاملا متوجه کاربردی بودن این کتاب شدم.
به تعبیری دیگر انگیزه و جرقه نوشتن مطلب دانشگاه dead time  پس از مطالعه این کتاب الکترونیک به ذهنم خورد و همواره آنرا رعایت می کنم.

لینک دانلود از مرجع رسمی آن

برچسب‌ها:

3 دیدگاه در “لقمه کردن فیل

    1. درود . مراحل دریافت کتاب بسیار ساده است شما از اینجا می توانید وارد وب سایت آقای قزوینی شوید و در باکس مربوط به ایمیل، پست الکترونیک خودتون رو وارد کنید تا کتاب برای شما ایمیل شود. چنانچه در مرحله ثبت ایمیل دچار مشکل بودید . این موضوع رو از طرف آقای قزوینی پیگیری کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.