14 شهریور 1395 امیرمحمد 0دیدگاه

درود

چند وقتی هست که تصمیم گرفتم بنویسیم ولی از آنجایی که همیشه در ذهنم می گزارم یک سری موارد به پختگی لازم برسند . اجازه نمی دهم تصمیم عجولانه ای بگیرم چون معمولا تصمیمات عجولانه در ابتدای کار به خاطر بار بالای انگیره که دارند، شروع میکنیم بدون اینکه منطق درستی در آن وجود داشته باشه  ولی  وقتی بهش زمان بدهیم تا درون ذهنمان  بهتر و بیشتر پخته بشوند آن موقع جدای از اینکه حتی انگیزه بیشتر میشود باعث میشود بهتر و درست تر دربارش فکر کنیم .

احساس میکنم الان به اون نقطه رسیدم که بخواهم این کار رو انجام بدهم . احساس میکنم میدونم چرا باید بنویسم و چرا انگیزه نوشتن دارم.

writer

دنیای امروز دنیای عجیب غریبی است. دنیای فراگیر از خط فکرها ، منش ها و ساختار ها . دنیایی که به بزرگی اطلاعاتش و در کوچکی حجم ابعادش پی برده ام . گویی دیگر به دنیا مثل سابق نگاه نمی کنیم . ارتباطاتمان تغییر کرده ، دسترسی ها تغییر کرده و تغییرات لحظه ای شده . دیگر لازم نیست به خواب سیصد ساله اصحاب کهف بروید تا تغییری در دنیا ببینید . دنیای امروز دنیای تغییرات است دنیای تغییرات لحظه ای ، دنیایی که میتوان گفت هیچ چیز ایستایی وجود ندارد و همواره درحال تغییر و پیشرفت است .

دوست دارم در اینجا به هرچیزی که دوست داریم بنویسیم . جلوی تغییرات را نمی توان گرفت اما میتوان با آن همسو شد. جلوی تغییرات را نمی توان گرفت اما میتوان به آن جهت داد، جهت هدفمند . و این دقیقا همان چیزی است که میخواهیم بسازیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.