22 بهمن 1396 امیرمحمد 0دیدگاه

این روزها تغییرات مهمی در سایت در حال شکل‌گیری است که افق کاری من را قطعاً بزرگ‌تر خواهد کرد. در این نوشته کوتاه می‌خواهم سری به مهم‌ترین قسمت‌ها و تغییرات سایت داشته باشم.

۱- خداحافظی با مستر تاپ

دلایل زیادی وجود دارد که با این نام برای همیشه خداحافظی کردم، با دوستان زیادی ازجمله شاهین کلانتری، زهرا شریفی، صبا محمدی و… دراین‌باره صحبت کرده و جمع‌بندی نهایی به تغییر آن رسید. درست است که نام‌ها در اولویت اصلی نیستند و هدف اصلی تولید محتوا ارزشمند است اما نمی‌شود از اهمیت نام خوب هم گذشت. با توجه به درخواست بعضی از دوستان در آینده‌ای خیلی نزدیک درباره مهم‌ترین دلایل این تغییر خواهم نوشت که اگر قصد انجام کاری دارید بتواند به شما در این راه کمک کند.

به همین دلیل از همه دوستان عزیزم تقاضا دارم اگر در سایت یا رسانه شخصی خودتان لینک سایت من را با نشانی قدیمی درج کرده‌اید آن را با آدرس جدید اصلاح کنید، هرچند که آدرس قدیمی به‌صورت خودکار به سایت جدید ریدایرکت (تغییر مسیر) می‌شود.

۲- حل مشکل با اینوریدر – inoreader.com

برخی از دوستان گلایه داشتند که مشکلی برای اضافه کردن سایت به اینوریدر وجود داشته، لطفاً با مراجعه مجدد یک‌بار دیگر این بخش را مورد آزمایش قرار دهید، گویا این مشکل حل‌شده و می‌توانید از طریق فید نوشته‌های سایت را دنبال کنید.

۳- گفتگوی محتوایی

از طریق صفحه مربوط به محتواخانه امکانی را فراهم کرده‌ام که بتوانیم سؤالات و موارد مرتبط با حوزه محتوا را به‌صورت شخصی‌تر با یکدیگر به اشتراک بگذاریم و به آن‌ها رسیدگی کنیم. این بخش به دو صورت خصوصی و عمومی تعریف‌شده است که با مراجعه به آن می‌توانید توضیحات تکمیلی آن را مطالعه کنید.

۴- همکاری درزمینه تولید محتوا

احتمالاً در جریان هستید که قصد همکاری با شخصی علاقه‌مند و عاشق درزمینه محتوا هستم. در این مدت با افراد زیادی صحبت کرده اما هنوز هیچ توافق قطعی حاصل نشده است. اگر علاقه به همکاری دارید، از طریق فرم درون تماس با من، اطلاعات و هر آنچه احساس می‌کنید نیاز دارم که بدانم را برایم بنویسید.

در نظر داشته باشید همکاری ما برای مدیریت کانال تلگرام خواهد بود و علاقه خیلی زیاد به تولید محتوا از پیش‌شرط‌های اصلی من برای این کار خواهد بود. اگر هم‌چین حسی در خود احساس می‌کنید، همین حالا اقدام کنید.

رویه اصلاحات و تغییرات سایت، همچنان در حال انجام است و برای استفاده حداکثری از این فضا اطلاعات و اخبار آن را در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

اگر سؤال یا نکته قابل‌ذکری دارید خوشحال می‌شوم آن‌ها را در قسمت نظرات همین بخش ارسال نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.